MQ.blogg.se

Against all odds

Publicerad 2013-01-07 10:07:00 i Allmänt,

Jag tror att Salvador Dali kommer att gynna mig i min ridning på många sätt. Eftersom att han är så pass stark och hetlevererad, så kommer jag bli tvungen att använda min sits mycket mer! Ibland tror jag att jag tänker mer på sitsen när jag blir tvingad till det. Till exempel som när jag rider Cytella på Solna ridskola, eftersom att hon är så stor att rida på, så klarar jag inte av det om jag inte rider med sitsen. Det märks verkligen skillnad på de gånger jag orkar sitta emot och de gånger jag inte gör det.

Jag är övertygad att snygga Salvador kan lära mig massor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denna blogg tar form under mitt projektarbete som jag utför på Realgymnasiet i Stockholm. I denna blogg så ska jag själv och läsare kunna följa min utveckling inom ridningen, speciellt då med min Tävlingskamrat, MQ. Jag kommer även att dela med mig lite om mina egna åsikter angående denna underbara häst-värld!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela